lørdag 31. desember 2011

Godt nytt år


Da er vi kommet til årets siste dag og vi skal snart feire kvelden sammen med gode venner. Den siste dagen i året har været vært kaldt og det har snødd litt. Værmeldingen for kvelden ser ikke så bra ut med vind og til dels mye regn. Men vi skal nok kose oss inne i en varm stove. Raketter er kjøpt inn så får vi se om det er vær til å fyre de opp. Det er allerede begynt å smelle rund oss her så noen er i gang:)



I går kom julepresangen min endelig, en iphone 4s, hvit i farge. Den fikk jeg av Steinar. Siden den ikke kom frem til jul så han fikk lagt den under juletreet pakket han inn sim kortet som hørte til. Så jeg fikk sim-kortet på julaften, og i går kom endelig selve telefonen. Jeg har ikke fått sjanse til å finne skikkelig utav den enda men det skal jeg gjøre i morgen:) Jeg har vært uten telefon siden lille julaften, da sluttet sim-kortet i den gamle telefonen å virke. Det var jo meningen at jeg skulle få den nye på julaften:) Så hvis det er noen der ute som har sendt meldinger til meg og ikke fått svar er det grunnen;)

Da vil jeg få ønske alle et godt nytt år, sees til neste år:)

1 kommentar:

Tove sa...

Ynskjer deg alt godt for det nye året! Det har vore kjekt å følge deg i året som har gått! Eg har diverre ikkje vore så flink å leggje att kommentarar kvar gong eg har vore innom - kanskje det kan vere eit nyttårsforsett???

Nyttårsklem frå Tove

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...