tirsdag 20. desember 2011

20. desember: Julestemning


Det er bare fire dager igjen til jul og julestemningen er på plass. Dette nydelige hjertet fikk jeg av en god venninne, tusen takk Margot, det var nydelig. Snøen er ikke helt borte selv om det regnet på søndag. Det resulterte bare i såpeglatt vei opp til huset her. I går kveld og natt frøs det på igjen og da forsvinner ikke isen så lett. Da er det godt å ha firehjulstrekk på bilen, men jeg er ikke så fortrolig med piggfrie vinterdekk. De hjelper ikke på klinkisen som vi har nå. Har holdt meg på veien til nå, bank i bordet!! Nå begynne det å snø igjen også, dette blir flott oppå isen, må nok finne frem broddene til skoene:) Nå snør det skikkelig tett, det gjør ikke julestemningen mindre akkurat. Får håpe regnet holder seg borte nå da, men det er det de melder på. Jeg vil gjerne ha jule snø nå:)



Har forresten vært hos tannlegen i dag, så nå er tenne pusset og klare til jul. Nå er det bare en kakesort til som skal bakes og julepynting igjen så er jeg ferdig til jul. Her blir det ikke vasket i skuffer og skap, der skal jeg da ikke feire jul. Nei, her blir det vanlig helgevask før vi skal pynte juletreet lille julaften. I ettermiddag blir det tid til et førjulsbesøk, gleder meg. Ha en god dag videre så sees vi i morgen:)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...