fredag 16. desember 2011

16. desember: Årets julekort


Slik ble årets julekort seende ut, jeg har laget 50 stk. av dette. Siden jeg lager så mange blir alle like, det tar ikke så lang tid når jeg ikke trenger å tenke ut mange forskjellige kort. Når jeg først har funnet ut hvordan jeg vil ha kortet er det bare å stemple, skjære og lime, det blir rett og slett julekort laget med samlebåndsprinsippet. Men det gikk jo med en del timer likevel, 2 hele dager for å være ærlig. Da har jeg også laget konvoluttene selv. Men dette koser jeg meg med, kortlaging er en av mine hobbyer.

I dag skinner sola, herlig. Dette nyter jeg i fulle drag, lenge siden sist sola har vært framme en hel dag. Men da var det også is på veien, klarvær gir som regel det på denne tiden av året. Det ble en hel jobb å skrape is av rutene på bilen i formiddag. Jeg har vært å handlet inn juleheftene, nøttene og julegodtene i dag. Nå er det bare å bake de siste julekakene så begynner det å bli ferdig til jul her i huset. I dag kommer Synnøve hjem på juleferie, så nå blir det nok liv og røre i huset tenker jeg.

I kveld/natt er det semifinale i håndball VM, gleder meg, heia Norge!! Sees i morgen, ha en flott fredagskveld:)

For de som lurte på hvordan det gikk over fjorden i går: det var rikelig med bølger men jeg ble ikke så veldig sjøsyk, kjente det bare litt:) Så det gikk veldig bra. Fikk med meg både IKEA, sykebesøk og julebesøk:)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...