tirsdag 6. desember 2011

6. Desember: julegaveshopping



I dag har jeg vært på julegaveshopping. Når jeg kjørte utover snøa det, så det manglet ikke på julestemning. Jeg fikk parkert og da jeg gikk ut i Haraldsgata vekslet det mellom sludd og regn, det ble rett og slett surt. Men jeg hadde bestemt meg for å handle julegaver i dag så da fikk det bare være at det ble ufyselig vær.

Jeg fikk kjøpt de fleste julegavene, fikk kjøpt pinnekjøtt til julemiddagen og var innom Løyten Lys og kjøpte lys. Siden jeg ikke kan ha granbar inne på grunn av allergi, pynter jeg med de flotte lysene som Løyten Lys har. Så jeg er ganske så fornøyd med dagen. Jeg fikk til og med kjøp diverse papir og pynt til å lage julekort av. Nå er det bare til å pakke inn julegaver og lage julekort, men det blir ikke i dag.

På vei hjem igjen kom snøen tilbake og i ettermiddag har det snødd tett. Så her måtte Jarle og Steinar til med brøyting. Ha en fortsatt fin dag så sees vi i morgen:)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...