mandag 5. desember 2011

5. desember: Julesnø



Så er snøen kommet, er det julesnøen tro? Det spørs vel om den varer helt til jul:) Ettersom jeg ser på værmeldingen fremover er det mer regn i vente. Men det tenker jeg ikke på nå, nå nyter jeg den snøen vi har fått, det er ikke så mye men det er litt iallefall:) Kanskje får vi satt på julelysene på busken ute i dag, til nå har det ikke vært så greit på grunn av den sterke vinden. Det samme gjelder granbarlenken rundt inngangsdøren.



Var en tur på julemarkedet i Haugesund i går, det var koselig. I år er det flere boder, 80 mot 50 i fjord. Dette blir jo bare bedre for hvert år. Det begynte å snø når vi kjørte utover så julestemningen var på plass, snø sammen med alle de flott pynta bodene setter en i god julestemning. Jeg tror nok jeg vil ta meg en tur til på julemarkedet neste helg også:)


Jeg synes det er koselig med snø, vet det er mange som ikke liker snøen men jeg synes det er fint og det lyser opp ute i denne mørke årstiden. Det har vært dager nå i vinter der utelyset har stått på hele dagen, det er sensor på det så det skal slukke når det blir lyst nok ute. Nå snør det igjen utenfor her, herlig! Ha en fin mandag så sees vi i morgen:)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...