lørdag 11. desember 2010

Litt ny juletrepynt

Har åpna den 11. pakken i julekalenderen, det e lørdag morgen og eg sitte her heilt for meg sjøl og kose meg med blogging og ein god kopp med te. Det e ennå mørkt ute, og det e frdelig her. Lørdag morgen e ei fine tid.
Når me va i Bergen på torsdag va me innom julebutikken på bryggen. Der har de julapynt for alle og einkvar, de har julapynt i 2 etasjar og i alle rom. Når eg va liten hadde me fuglar som pynt på julatreet, dei hadde klyper på som me festa på treet, og dei blei alltid sett på de øverste greinene. Eg fant nåken sånne fuglar i julebutikken som ligna på dei me hadde på treet i min barndom. Dei måtte eg jo kjøpa nåken av, 4 forskjellige blei det. Fant også julatrepynt te Steinar, ei juletrekula forma som ein bil:) Må jo ha det han som e glad i motorsport. Bildene her blei ikkje så gode, tok bilder i gårkveld, ikkje så godt å ta bilde om kvelden i dårlig lys, men ein får iallefall sitt sånn nåken lunde koss de ser ut.











1 kommentar:

Tovepia sa...

Slike fugler husker jeg selv fra min barndom, men da var jo også alt knusbart, så det finnes vel ingen igjen av dem;)
Fine var de!!

Nyt helga og klem fra meg;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...