onsdag 22. desember 2010

Flott julevær


22. pakken i julakalenderen e åpna, nå e det snart jul:) Her ser du utsikten fra kjøkkenvinduene i føremiddag. Me har hatt et nydelig vær i dag, med sol og ikkje vind i det heila tatt. Litt i kaldaste laget, men me fyre godt i ovnen og har det fint inne. Ser ut som snøen ska ligga ei stund så det blir kvit jul i år også.

Ellers har me vaska huset i dag, eg vaska dusjen med salmiakkvann så nå lukte alt salmiakk. Lukta har visst satt seg fast i nasen, for det lukta salmiakk alle plasser som eg oppholde meg. Til og med når me va ute å handla:) Hendene trenge visst ein del fuktighetskrem utøve kvelden, for dei ser ikkje heilt bra ut. Eg brukte plasthanskar, men når de e i passe størrelse te mannfolkhender kom det salmiakkvann inni hanskane. Så eg kunne lika godt latt være å bruke de. Får stella godt med hendene i kveld så går det nok bra det og:) Nå e alt klart te å pynta te jul, det ska me gjera i mårå. Ha ein fortsatt fin onsdagskveld:)

2 kommentarer:

Tone/Skrinet Antik og Kuriosa sa...

Nydelig julevær her i dag også, kaldt og klart vær og deilig julestemning akkurat som hos deg! Dusjen her fikk gjennomgå i går og brukte også salmiakk - smurte godt med hånd- og neglelotion med aloe vera i, synes den er knallbra.
Ønsker deg og dine en fortsatt deilig onsdagskveld!

Klem Tone

Anonym sa...

Vi har også hatt nydelig julevær idag.
Ønsker deg og dine en riktig God Jul.
Juleklem fra Mio

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...