onsdag 10. november 2010

Ut i naturen, et veldig interresant program:)

I går kveld satt eg å såg på Ut i naturen på TV, det handla om reinsdyra på Hardangervidda. Da va det plutselig to te som ville være med å sjå. Først la Lotta seg godt te rette på krakken te stresslessen og fulgte med, så hoppa hu på golvet og gjekk bort te TV benken og sette seg te å stirra på TVen. Da kom også Sjur bort te TV benken og hoppa oppå for å sjå skikkelig. Møkje bevegelse med reinsdyrflokkar og fuglar, det va veldig interresant gitt, han fulgte veldig godt med.


Lotta ville og sjå skikkelig og hoppa opp på TV benken hu og. Hu prøvde til og med å fanga nåken reinsdyr, men det gjekk jo ikkje så godt:) Lure på ka de tenke på når de ser dyr og fuglar på TV. Trur de at dyra e rett framføre de mon tro? ikkje gått å veta. Måtte iallefall finna fram fotoapparatet og foreviga stunden, de va så snåle. Det va itte me fekk flatsjerm at de begynte å visa interesse for TVen, den gamle TVen brydde de seg ikkje om. Det e når det e dyr, fuglar eller fiskar de blir interesserte.


Før de blei oppmerksomme på TVen låg de begge to og sov. Men ittepå ska eg sei det blei fart i de, reine vitamininsprøytningen det programmet visst. Da begynte Sjur å jakte på Lotta, jaga henne under sofaen og låg vakt så hu ikkje sko få komma fram igjen. Når hu endelig lurte seg fram va det ny tur med jakt og Lotta enda under sofaen igjen, stakkars Lotta. Ikkje bare bare når broremann ska visa kim så e sjefen. Han roa seg te slutt og det blei fred og ro i stova igjen. Ikkje alltid TV kvelden blir så innholdsrik:)

Har du ikkje meldt deg på utlodningen min enda e det fortsatt sjangs, gå inn her og meld deg på visst du har lysst:)

3 kommentarer:

Maria sa...

Så herlige kattar! :-)

Petrinetrollmor sa...

For ei artig oppleving. For noken kloke dyr ! (det seier eg ikkje om mennesker som ser TV) :):)

Hunden min, Fredrik, reagerte på Tvn kun når han hørte barnegråt derfra ! Men no er han ganske tunghørt.

Tusen takk for koselig besøk på bloggen min, og velkommen igjen :)

Du har en veldig koselig blogg, som eg gjerne vil titte innom igjen, så eg legg meg like godt til som følger, eg :)

Stubbetufsa sa...

Hei!
Takk for koselig kommentar!
Pusen vår så også på det programmet med fugler og rein, ellers er han lite interessert!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...