mandag 22. november 2010

Kjekke helg i Bergen

Fredag ittemiddag satte me oss i bilen med kurs for Bergen by, nærmare bestemt ut te Sandviken. Me hadde lasta bilen full av diverse verktøy og bursdagspresanger. Me hadde nemlig lovet Irene og Kristian hjelp te å legga parkett i vinterhagen, det vil sei at Steinar sko legga parkett. Eg e ikkje brukande te det, men eg e veldig god te å sjå på;) Når me kom inn i leiligheten lukta det godt, det stod ei kaka i ovnen så det lova godt.

Si Irene hadde bursdag på søndag passa det veldig bra å feira dagen på fredagskvelden når me kom opp, siden me hadde tenkt å reista him igjen lørdag kveld. Så me hadde ei koselig feiring med veldig god mat og ei kjempegod kaka. Resten av kvelden spelte me Mexican train, et nytt spel som Steinar og eg ikkje hadde vært borti før. Det kom me veldig fort inn i og kvelden gjekk som ein røyk.

Kos rundt kaffibordet

Me nyte ei kjempegod kaka

De nygifte

og sølvbrudeparet

Her sitte me rundt spelebordet

Mexican train va et veldig kjekt spel som me godt kan være med å spela igjen.

Lørdag va det tidlig opp så me fekk mest mulig ut av dagen. Dagen starta med ein god frokost før hammar, spiker og sag blei tatt i bruk. Golvet måtte først rettast av og isolerast, så platast og til slutt legga parkett. Eg meldte meg frivillig te å laga grøt siden eg ikkje kunne være med på snekkerarbeidet. Etter grøten tok Irene og eg ein tur ut te Bildøy og hilste på Synnøve, så fekk Steinar og Kristian jobba i fred. Synnøve kom tebake fra Israel på torsdag så det va kjekt å hørra koss hu hadde hatt det på tur. Jobben med golvet va ferdig i 19 tia og me hadde ein god kveldsmat før me vendte nasen him igjen utpå kvelden. Det va ei koselig helg, me tar gjerna turen igjen snart :=)

1 kommentar:

hobbyvimsa sa...

Hei Elise!!!dette så ut som en veldig koslig helg:I)tusen takk for søte kommentarer fra deg inne hos meg..ja jeg er også super spent på gaven fra ektemannen:)Blogger om det når jeg har fått det:)God natta!!!Klem Linda:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...