torsdag 18. november 2010

Strikkeoppskrift, strikkeoppskrift hvor har du gjort av deg?

Eg finne ikkje strikkeoppskrifta som eg har tenkt å bruke nå, den står i et hefte som eg brukte i fjord rett før jul. Kan ikkje fatta å begripa kor eg har gjort av den. Eg har leita rundt i heila huset flerne ganger, endevendt hyller og skap, men borte vekk e den. Hm! Nå begynne eg å lura på om den kan ha havna i ei av eskene som eg leverte te loppemarkedet i sommar, det hadde våre likt seg. Hadde ikkje tenkt å kjøpa nytt hefte når eg ska hørra te å ha det fra før. Men ska det bli julepresang så må eg vel det då. Har leita på nettet om eg kunne finna den der, men har ikkje funnet den enda. Me får sjå koss detta enda. Har egentlig ikkje tid te å strikka akkurat nå heller, men får nåken dagar fri fra oppgaveskriving neste veka. Så eg hadde tenkt å strikka litt då.
Har funnet detta bildet på nettet, så det e verken min pus elle mitt nøsta.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gjett om jeg kjenner meg igjen.
Til slutt finner jeg den som regel igjen på en plass den aldri skulle vært lagt.
Håper du finner den igjen snart.
Ønsker deg en fin fredag.
Klem Mio

eWa sa...

Hej !
Tack för besöket på min blogg och moro du vill vara med i min utlottning.
Hoppas du finner ditt mönster, ibland dyker sånt man inte kan hitta upp igen på de mest konstiga ställen :)
Ha en skön helg
Eva

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...