tirsdag 9. november 2010

Selskapsdame

Sjå kim som sitte på bordet forran meg å holde meg med selskap når eg sitte å jobbe med oppgaven min:) Lotta vil gjerna ha litt oppmerksomhet, synes visst ikkje at eg har nok tid te henna nå:) Då hoppe me opp på bordet og sette oss i synsfeltet så ordne det seg vett du, då får me litt oppmerksomhet.


Her sitte eg inne og lese og notere. Ute e det et strålande haustvær. I dag morges va det 3 - 4 minusgrader ute, og på sjøen har det lagt seg et tynnt islag inne ved land. Nå skinne sola fra klar himmel og det e 2 plussgrader ute. Må nok ut å gå ein "tankegang" som ein tidligare lærar eg hadde, kalte det. Når ein sitte å lese e det viktig å gå ein tur innimellom for å klarne tankane meinte han. Og det e igrunnen ikkje dumt. Når ein har sittet i ro lenge og lest, kan det være godt å komme ut i frisk luft. Da sortere ein tankane som svirre rundt oppe i hodet og ting feste seg. Eg har gjort det før når eg har studert, og det virka ganske så bra. Så eg får nok kle meg godt å gå ut litt nå, då blir det så bra tenke eg:)

2 kommentarer:

HildeS/Frøken Fryd sa...

Kattar er slik.
Dei vil vere med der det skjer,
om dei så må hoppe opp på bordet:))

H

fru Jørgensen sa...

Fine Lottepusen! Send na te Bergen, eg e 'kje heilt i form og tar gjerna i mot pusekos!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...