mandag 8. november 2010

Fornying av fat

Nå har eg spraya to av fatene som blei så stygge etter at me hadde blomsteroppsatsar på de i bryllupet i sommar. Eg hadde kjøpt sølvfarga hobbylakk som eg lakka med først. Det blei eg ikkje nåke særlig fornøyd med. Fata blei veldig møkje lysare enn de va orginalt + at de blei matte. Det va ikkje det eg hadde sitt føre meg. Det e ikkje så godt å sjå på bildet koss fargen egentlig blei, men ein får litt peiling. Det nya fatet e te venstre på bildet.


Då va det å ta ein nye tur te biltema. Siden eg ikkje finne den rette fargen blandt hobbylakken måtte eg øve på billakken. Der fant eg ein spraylakk som hette crom, den såg ut som den ville passa bedre. Him å spraya igjen. Spraya ute på terrassen men for at det sko tørka skikkelig måtte eg ta de inn på kjøkkenet. Det e for kaldt ute, ifølge boksen sko det væra minst 18 grader når en lakka. Kan ikkje akkurat skryta av sånne temperaturar nå:) Det resulterete i lakklukt inne, men ka tåle me ikkje for et godt resultat. Denna gongen blei eg litt meir fornøyd med resultatet, ikkje heilt 100% men godt nok.


Det nylakka fatet e te høyre på bildet. Det ser nesten likt ut på bildet her, som da eg lakka med sølvfargen. Men det e ein god forskjell, bilder har ein tendens te å lyga på fargen. Fatet blei lakka med sista strøket i går men fremdeles får eg litt farge på fingrane når eg tar på det. Det bilr ikkje fingermerker på fatet men får litt farge på fingrane. Har prøvd å gni det med ei filla, men får vel bare sjå litt itte kvart koss det går. Nå e de iallefall blanke på fargen sjøl om det ikkje ser sånn ut på bildet. Og så e de veldig møkje bedre enn de fatene som det e flekker på itte blomsteroppsatsane.

1 kommentar:

Anonym sa...

Dei blei jo fine dei :-)
Greit å kunna fiksa nåke, ikkje alltid hiva ting som blir litt stygge :-)

bkt

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...