søndag 14. november 2010

Trekning

Først av alt vil eg takka alle som ville være med å feire 1. årsdagen for bloggen min og som har skrevet koselige kommentarer på innlegget, og takk te dokke som vil følge bloggen min. Tusen takk alle sammen, eg blir heilt rørt eg. Nå har eg hatt loddtrekning på utloddningen min. Det va min kjære Steinar som foretok trekningen og 4 heldige vinnere blei trekt ut:)


Den første premien som e et par damesokker i Merinoull størrelse 39, blei vunnet av Linda med den flotte bloggen Hobbyvimsa


Den andre premien som er et par herresokker strikka i BabySilk størrelse 43, blei vunnet av Bodil med den flotte bloggen Handarbeidsglede


Den tredje premien som er ei brødkorg, ble vunnet av Merete kj med den flotte bloggen Merete sin hjemmeside


Den fjerde og siste premien som er et sjokoladekort, ble vunnet av Signe Lise men den flotte bloggen Signe Lises verden


Gratulere te dokke alle. Send meg ein melding med adressen så får dokke premien i posten. Besøk gjerne de flotte bloggane deira. Då vil eg håpa at dokke vil sjå innom meg videre også, alltid kjekt at nåken lese det eg skrive:) Så får dokke ha ei rektig god søndagskveld:)

6 kommentarer:

Alettesiriane sa...

Så kjekt de varmer godt no for tiden.God helg videre.

Anonym sa...

Gratulerer så mye til de heldige vinnerne.
Ønsker deg en fortsatt fin søndagskveld.
Klem Mio

Meretekj sa...

HURRA!!!
Tenk å være så heldig:))
Jeg ønska at jeg skulle vinne den nydelige kurven, og jammen gjorde jeg det ikke.
Tusen tusen takk!
Klemmer fra Merete på Senja!

Anita fra hjerterommet sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar om kjolen min:))

Ha en flott kommende uke!

hobbyvimsa sa...

Hei!!Så gøy at jeg har vunnet!!Tusen takk!!Min adr er:
linda Høibø-sollid
Eikhaug 18
3729 Skien
Ha en flott tirsdag:)

Meretekj sa...

Hei

Her er adr min:

Merete Kildahl Jaklin
Resset 9
9303 Silsand

Ha en flott tirsdag!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...