torsdag 6. desember 2012

Julestemning

Her er det skikkelig julestemning, snøen har ligget i en uke nå og det er kaldt. Det er så koselig når julelysene på trærne ute lyser opp den mørke kvelden. Nå sitter jeg å lager julekort, det tar litt tid når en skal lage 50 stk, begynte i går. Regner med å bli ferdig i helgen en gang. Slik det ser ut nå får jeg ikke vist fram de ferdige kortene siden jeg ikke får lagt ut bilder. Er litt ergerlig det i grunnen.

I helgen som var hadde jeg en tur på julemarkedet i Haugesund, veldig koselig. Ekstra koselig var det siden det kom en del snø denne helgen. Det var mange flotte varer å få kjøpt, det meste er fra distriktet her. Denne helgen er det også julemarked, fra torsdag til søndag. Jeg tar kanskje turen denne helgen også:)

I går kveld fikk vi det første besøket av barnebarnet vårt. Han er nå blitt 10 dager gammel og er en rolig og snill baby. Veldig koselig med besøk.

Det finnes to måter å leve på.
Den ene er som om ingenting var et mirakel.
Den andre er som om alt var et mirakel.

(Albert Einstein)

Ha en riktig god advent:)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...