onsdag 25. januar 2012

Vinter


Det ser ut som vinteren endelig har kommet. Snøen er kommet, ikke så veldig mye men nok til at det er hvitt ute. Alt blir så mye lysere når snøen ligger. Merker at dagene er blitt lengre, det lysner tidligere om morgenen og mørkner litt senere om kvelden . I dag er det meldt om snøstorm, er ikke akkurat ute-vær. Er nok best å holde seg inne og fyre godt i ovnen tenker jeg. Men jeg må ut et ærend i formiddag, får legge et par store vedkubber i ovnen før jeg drar så fyren holder til jeg kommer hjem igjen.

Fysioterapeuten synes det var fremgang fra sist jeg var hos henne, det ser ut til å gå rette veien. Jeg må bare være tålmodig og overlate husarbeid til andre en stund til. Det er ikke lett!! Men jeg har en unnskyldning til å sitte og lese bøker og det er jo ikke så dumt egentlig. Går det framover på denne måten har fysioterapeuten lovet at det ikke blir så lenge til jeg kan finne frem strikkepinnene igjen. Da er det greit å være "snill pike" en stund til:)


Hindre er de skremmende tingene du ser
når du flytter blikket vekk fra målet.
(Hannah More)

Ha en god dag videre;)


Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...