tirsdag 31. januar 2012

Pakke i posten


Det er alltid kjekt med pakke i posten. Sist tirsdag fikk jeg pakke helt fra Korea. Jeg hadde bestilt iPhone deksel til å brodere på, nå skal jeg få et deksel som bare jeg har til min iPhone. Jeg bestilte et hvit deksel siden min iPhone er hvit. Det fulgte med tre forskjellige broderigarn, en nål og noen mønstre til å brodere etter. Det mønsteret jeg hadde sett meg ut var ikke med i de tilsendte mønstrene så jeg scanet et bilde fra nettsiden og brukte bilde på iPadèn til å se etter når jeg broderte. Av det garnet jeg fikk i pakken var det bare en farge som passet til dette mønsteret. Jeg måtte lete i tidligere broderier for å finne de fargene jeg skulle ha. Det er som regel rikelig med garn i disse broderipakkene så jeg fant sånn noenlunde de fargene som skulle være til dette motivet. Og det er vel ingen overraskelse at det mønsteret jeg valgte er en katt:)

Om du ønsker å se inn på den nettsiden jeg har bestilt fra kan du gå inn på denne siden. Her er det mange forskjellige mønstre å velge mellom. Det gikk ikke an å velge hvilke mønster en ville få tilsendt, det gikk bare an å velge farge på dekselet. På bilde nedenfor ser du at jeg er i full gang med å brodere, bilde av det ferdige dekselet kommer i morgen.

Siden jeg er venstrehendt og senebetennelsen sitter i høyre skulder tok jeg sjansen på at det gikk bra å brodere. Jeg holder jo bare dekselet med høyre hånd. Det jeg ikke tenkte på var at jeg hele tiden måtte snu på dekselet, det er ikke så enkelt å brodere på plast i forhold til et tøystykke. Så jeg kjente det litt i skulderen når jeg hadde holdt på en stund. Derfor har jeg brukt flere dager på arbeidet så det ikke skulle bli så mye på en gang. Stingene var utrolig små, i underkant av 2 mm, 3 sting pr 0,5 cm. Resultatet blir veldig fint når det er så små sting. Ser du innom i morgen får du se det ferdige resultatet.


Ha en fortsatt fin tirsdag!



Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...