onsdag 4. januar 2012

Blogginnlegg fra iPhone

I dag vil jeg prøve noe nytt, nemlig å lage et blogginnlegg fra iPhone. Har hatt noen dager på å bli kjent med den nye telefonen min og jeg begynner å finne ut av forskjellig etterhvert. Har lastet ned en blogg ap som jeg nå tester ut.

På bildet denne gangen er det Afrika figurene mine som jeg fikk av Irene da hun kom hjem fra Tanzania i 2010, som er avbildet. Jeg har hatt de stående på sjenken her i stova men de er høye og tynne så de har vært veldig ustødige. De har falt ned på gulvet noen ganger, den ene har knekt armen i ett av fallende. Til slutt våget jeg ikke å ha de stående lenger og dermed havnet de i en skuff. Men de er altfor flotte til å ligge i skuffen så Steinar laget en treplate som jeg kunne lime dem fast på. Det har jeg gjort i dag, så nå håper jeg at de vil stå stødig på sjenken heretter. Jeg fikk også limt på igjen armen som var knekt av på den ene figuren.

Når det gjaldt stormen Emil gikk den ganske langt sør for oss. Vi fikk en del vind men det ble ikke storm. Vi har vært heldige både når det gjelder Dagmar som gikk nord for oss, og Emil som gikk sør for oss:) I dag har vi til og med sett sola:) Men de melder ganske høy vannstand igjen i kveld så da får jeg ta støvlene på og gå ned til brygga å sjekke. Det skal være på det høyeste kl. 19.09 så det er akkurat en time til.

Ha en fortsatt fin tirsdagskveld :)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...