torsdag 22. november 2012

Hjelp, hva gjør jeg nå

For det første så har bloggen min skiftet fra norsk til dansk, hvordan jeg har fått til det vet jeg ikke. Jeg vet heller ikke hvordan jeg skal få den til norsk igjen (litt vanskelig når jeg ikke vet hvordan jeg har fått den dansk :P)

Men det kan jeg leve med. Det som er verre er at jeg har brukt opp kvoten min for gratis lagringsplass for bilder på Picasa Webalbum, så jeg får ikke lenger lastet inn bilder til bloggen. Jeg får bare denne meldingen:


Ups! Du er løbet tør for lagerplads. Du bruger i øjeblikket 100 % af din kvote på 1 GB for fotos. Opgrader lagerplads
Fotos gemmes på din Picasa Webalbum-konto og inkluderes i din gratis kvote på 1 GB for fotos. Ekstra lagerplads, du køber, deles mellem adskillige Google-produkter og føjes til din gratis kvote. Få flere oplysninger

Er det noen som kan hjelpe meg med hva jeg skal gjøre for å unngå Picasa Webalbum? Jeg ønsker ikke å kjøpe meg lagringsplass for å få lov til å legge ut bilder på bloggen min. Hva gjør dere?

Er veldig takknemlig om noen kan hjelpe:)

2 kommentarer:

Med kjæleik til livet sa...

hmmm... ser dette går igjen i veldig mange blogger dei siste dagene - rart ...

min blogg har også forandra språk, noe eg ikkje liker

tvi tvi - så håper vi det ordner seg
klem - monika

Reidun sa...

Hei
I Hykken er og kommet på dansk???? Trykker og trykker, men til ingen nytte.
Forhåpentligvis et virus som går over, eller
MEN uansett TUSEN TAKK for det nydelige kortet som dumpa ned i postkassen min - du er jo en kunstner.
God helg og klem fra Reidun

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...