tirsdag 7. august 2012

Fremdeles sommer

Vi har kommet et stykke ut i august allerede. Vi er fremdeles på sjøen, koser oss i båten. Det veksler mellom sol og regn men det gjør ikke så mye. Alltid noe å finne på som å lese, håndarbeid eller å spille kort. Er været bra koser vi oss ute på en brygge eller på et svaberg. Kamera er flittig brukt men siden jeg blogger fra iPhone får jeg ikke publisert innlegg med bilder blir det uten bilder til jeg kommer hjem. Jeg liker best å ha med bilder på innleggene så da blir det lite blogging mens vi er på sjøen. Jeg vet ikke hvorfor jeg ikke får publisert bilder med blogging fra telefonen, har jo gjort det hjemme, men sånn er det nå. Kommer sterkere tilbake med sommerferiebilder etter hvert:) Vi har det iallefall heit topp på vår ferie på "bøljan blå". Ønsker deg en fin uke videre:)

1 kommentar:

Spirea sa...

Kos deg på sjøen du - også ser jeg frem til sommerbilder etterhvert :)) GOD ferie fortsatt! :) klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...