fredag 2. april 2010

Tur i marka

I dag va planen å koke påskeegg ved Mosevatnet. Me va veldig spente på været og det såg ikkje særlig bra ut på værmeldingen i går. Før eg stod opp i dag låg eg å hørte på regnet som tromma på ruta og tenkte at da blir det nok påskeeggkoking i garasjen i år. Men då eg stod opp såg det ikkje så verst ut. Bortsett frå ei god haglbyga så va det sol. Så eg bakte kanel i svingane, kokte kaffi og kakao og Steinar, Jarle og eg tok turen te Mosevatnet sammen med resten av min familie. Der grilla me og kokte påskeegg som e ein tradisjon i familien min. Fotoapparatet låg igjen hima så eg har ikkje bilder fra denna turen.

I kveld gjekk Steinar og eg ein tur i marka her på Høyvik. Været va så flott at det va godt å gå ein tur. Det va veldig bløtt i bakken så fottøyet blei støvlar. Då me kom opp te vatnet såg me et ravnepar som fauk opp. Ser ut som de har reir i skogen her. Fekk tatt bilde av den eine når den fauk forbi. Denna gongen huska eg fotoapparatet så her e bilder fra turen:)











Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...