tirsdag 20. april 2010

Gode venner

Kattane mine Sjur og Lotta e ikkje alltid så gode venner. Det e Sjur som e sjefen og legge seg der han vil sjøl om Lotta ligge der fra før. Da legge han seg bare oppå henne så hu te slutt flytte seg. Eg har to matskåler te de for ellers hadde ikkje Lotta fått mat. Men av og te e de faktisk gode venner og kan ligga i samen i sofaen. Dessa bildene tok eg her ein dag de låg å vaska kvarandre:)






Foruten sofaen liker Sjur veldig godt å ligge under krakken te stresslessen. Egentlig så e det nesten ikkje plass te han under der, men av ein elle annen grunn like han bedre å ligga under krakken isteden for under stresslessen der det e bedre plass.


Oppi stresslessen e og ein plass Sjur like å ligga. Her har han krølla seg sammen te ein ball. Ser nesten ut som et pinnsvin:)


Han komme også gjerna opp på fanget mitt og sove der når det passe han. Det gjere han spesielt når eg har vært vekke nåken dagar. Då e han veldig kosete. Ein heilt spesiell katt med sin heilt spesielle personlighet:)


Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...