søndag 3. januar 2010

I akebakken:)

Etter mange middagsselskaper, seine kvelder og møkje innesitting i jula va det godt å komme seg litt ut i snøen. Så flotte snøforhold e me ikkje akkurat utskjemte med her på vestlandet. og når det på toppen av alt va i julaferien når alle e hima e det heilt topp:)

Lørdag ettermiddag va me ute i akebakken alle mann, Synnøve, Jarle, Irene, Kristian, Steinar og meg. Siden me ikkje e vant te så møkje snø øve så lang tid har me ikkje så møkje akebrett hima, men et boblepanser kan brukes te så mangt.


Steinar og eg


Steinar i fullt driv


Kristian og Irene


eg


Jarle og Synnøve

Me hadde det kjempegøy. Det va ikkje heilt optimalt for vonde rygger men det va vel verdt det. Så fekk eg heller ta det rolig på sofaen etterpå. Lenge siden eg har vært i akebakken.

Å grille pølser i snøen smake veldig godt, og det e koselig med bål. Været va utrolig flott, sol fra klar himmel, ingen vind og mange kuldegrader.


Irene lage bål





Steinar og eg nyte pølse i brød


det gjere Kristian også


Jarle varme den litt eksta øve bålet


Synnøve


Heile gjengen kose seg med bål og grilla pølser.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...