lørdag 9. januar 2010

Brrrrrrrr, kaldt

Det e kaldt ute, -15 grader ute på terrassen her. Da rekne eg med det e enda nåken minus nede på bakken. Te og med pus vil ikkje være ute, ligger på sofaryggen og ser ut på fuglane som sitter på meisebollene og i neket.



Nå ska Jarle og eg te Ølen å hente møbler som me har bestillt, må bare tine bilen først, må laden den litt også for det va lite strøm på batteriet. Denna kulden e ikkje bra for gamle bilar.

De hadde nåken av møblene me ville ha på lager så dei får me i dag, resten komme i uke 3 elle 4:) Glede meg te å få møbler i stova igjen, ska bli godt å få ting på plass igjen. Nå finne eg ikkje det eg ska ha for alt som låg i skuffer og skap e pakka i esker rund om i huset.

1 kommentar:

fru Jørgensen sa...

Du får strikka sokkar te Lottepusen!
Glede meg te å sjå dei nye møblene!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...