torsdag 27. oktober 2011

Pause

Nå må eg ha ein pause i oppgaveskrivingen. Eg e iallefall kommet igang sjøl om det går litt trått. Det e vanskelig å få ro te å setta seg ned, i dag har eg fått nåken timar te å jobba på. Så nå synes eg det passe med ein pause der eg kan skrive litt i bloggen også. Har vært litt lite som skjer her inne i det sista, det skjer så møkje anna for tia på forskjellige plan, så blogging e blitt nedprioritert. Men eg komme sterkare tebake itte kvart som ting roe seg.


På mandag va eg ein tur i byen i forbindelse med oppgaveskrivingen. Eg hadde med meg kamera for å ta bilder i den forbindelsen. Været va flott, sol fra klar himmel og ganske møkje vind, det blåste stikker og strå. I parken på Rådhusplassen fant eg et flott fotomotiv (det hadde altså ingenting med oppgaven min å gjera), to trestubbar som va innvadert av sopp, et flott haustmotiv.



Me har hatt møkje vær i haust, når me endelig fekk sol igjen blåste det kuling i flerne dagar. Floa e så høge for tia at sjøen gjekk jevnt med brygga her forleden. Nå har me fått flytta båten te der den ska ligga i vinter, så nå ligge den på ei flytebrygge og me trenge ikkje tenka på høg flo lenger. Regnet e og kommet tilbake og itte yr å dømma ska det regna lenge, heile 10 dagars perioden e det meldt regn :p Ja ja, blir billigare strøm då.

Av og til tror vi at det vi gjør,
bare er en dråpe i havet.
Men havet ville vært mindre
uten den dråpen.
(Mor Teresa)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...