lørdag 5. februar 2011

Grå lørdag


Nå e vel vinteren her meir gjenkjennelig, regn og sludd e vel meir vanlig på dessa kantar enn snø som ligge øve lang tid. Været e så ufyselig at det ikkje frista å gå ut, så eg stakk bare kamera ut terrassedøra og tok nåken bilder i dag. Nå e det viss gått øve te å snøa ute. Det e ekstremt store snøfiller som lave ned, trur ikkje eg har sitt så store snøfiller før, flerne cm i diameter.

Vind har me og hatt rikeslig av, i går va det nærmare storm, og sjøl om det e forholsvis stilt nå e det venta meir sterk vind utøve dagen og kvelden. Eg e glad eg ikke sko øve fjorden denna helga, i går tok ferja 2 timar istedet for 25 minutter øve fjorden. Den kunne ikkje gå inn te Mortavika som vanlig, men måtte gå te Mekjarvik. På radioen hørre eg også at de har satt inn buss nordøve, det e så store bølger øve sletta at hurtigbåten ikkje går.



I følge yr ska sola skinne i ittemiddag, kansje eg får meg ein liten tur ut da. Nå e det tid for å koke grøt, så får me sjå koss resten av dagen blir. Ha ein fortsatt fin lørdag:)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...