torsdag 25. mars 2010

Snart påske:))


Nå vente eg bare på at det ska bli grønt gras og blader på trærne. Tiå går fort nå mot vår og sommar, og eg ser fram te at det blir litt varmare i været. Detta bildet e tatt 23. mars og vise løa vår i bakgrunnen. Ser brunt og trist ut nå men det e ikkje lenge te det e grønt og fint:) Det e bare et par veker si det va heilt kvitt her, utrulig kor fort snøen forsvant. Trudde snøen kom te å ligge te påske men det mesta e nå vekke, kun litt igjen hist og pist. Isen på fjorden e og nesten heilt vekke, bare litt igjen innmed strandkanten. Det ordne seg nok nå når gradestokken krype oppøve mot 10 grader, det e iallefall det som e meldt te i dag:)

Nå e det snart påske og eg glede meg te at det blir liv og røre i huset igjen. I mårå komme Jarle, Irene og Kristian, Synnøve komme tilbake fra Spania men reise te Latvia på lørdag, så hu komme ikkje him før andre påskedag. Eg får lage klar påskeegga før de komme him:)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...