mandag 8. mars 2010

Familieselskap

På lørdag hadde me familieselskap her, feira min dag litt på forskudd. Laga marsipankake som eg blei ganske godt fornøyd med.


Eg ville prøve meg på å lage tapas den dagen. Tapas te 19 stk. blei litt møkje arbeid fant eg ut itte kvart. Holdt på å gi opp heile greia men med god hjelp fra Steinar, Synnøve, Irene og Kristian kom me i mål te slutt. Brukte heile fredagen og lørdagen te matlaging. Når mange retter ska steikast og kokast samtidig måtte komfyren, steikeovnen og steiketakka inne og grillen ute på terrassen også tas i bruk:) Godt eg har stort kjøkken når 5 kokkar jobba samtidig. Steinar stod ute på terassen og grilla mens me andre stod på inne på kjøkkenet og jobba.


Maten fallt i smak hos gjestene, fekk møkje skryt ;-) Ellers hadde me ein kjempekoselig kveld, den gjekk altfor fort.






Nå ska eg slappe av nåken dagar, det tok litt på med alt arbeidet på kjøkkenet desse dagane. Nå får me ete rester og ikkje gjera så møkje dei neste dagane. Har ellers hatt ei kjekke veka, Synnøve og Jarle har hatt vinterferie, har vært liv og røre i huset igjen. Irene og Kristian kom him for helga, men nå e det stillt her igjen. Grytidlig i dag morges reiste Jarle te Tanzania med klassen sin på Bildøy. De skal ha ein 2 vekers tur, håpe du får ein flotte tur Jarle, god tur te Tanzania!

2 kommentarer:

Maria sa...

Det va ei flotte kaka! :-) eg e imponert!

Elise sa...

Takk takk, første gang eg har prøvd meg på spiselig bilde som kakepynt:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...