tirsdag 9. februar 2010

Utfordring

Satt og kikka på diverse blogger og kom inn på ein blogg som heter idekroken. Hu hadde fått ein utfordring som hu sendte videre te den som leste bloggen hennes og som ikkje hadde fått denne utfordringen før. Eg har ikkje fått denne utfordreingen før så da tar eg imot den og den er som følger:

1. Gå inn på mappa "Mine bilder"
2. Velg den 4. eller 7. mappa.
3. Finn frem det 4. eller 7. bildet.
4. Sett inn bildet i et innlegg og skriv litt om det.
5. Utfordre 5 nye, legg ut en link til de du utfordringer og gi beskjed til dem.

Da vil eg utfordre:
midt i eksosen
fra Fjellveien til Nappatjørn
mine (u)saklige observasjoner av livet
og du som leser dette og ikkje har fått denne utfordringen fø.

Eg har valgt den 7. mappa og 7. bildet som eg nå vil skriva litt om:)


Mappene mine ligge alfabetisk når eg går inn på de fra bloggen min, og i den 7. mappå e bildene fra gullbryllupet te mor og far 8. august 2009. Det 7. bildet e detta som e tatt ute i gardsrommet på Kvinnesland (min barndomshim). Me damene/jentene e inne og lager te maten og mannfolka/guttane står ute og venter på at det ska bli mat og få:) Fra venstre: halve Jarle, Martin, Dag, Ståle og Steinar. Me hadde ein kjempekoselig feiring, ikkje verst å feire gullbryllup. Heile familien - to av barnebarna te mor og far + deiras søsken, svigerinner og svograr va samla. Flott koldtbord og mange gode kaker etterpå.

1 kommentar:

Maria sa...

Utfordring mottatt ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...