fredag 19. februar 2010

OL gull og nettopp påbegynt russegenser:)

Endelig løsna det for Norge itte ein nåke laber start på OL. Gull te Marit Bjørgen på onsdag, Gull te Tora Berger og Emil Hegle Svensen og Sølv te Ole Einar Bjørndalen på torsdag, Yeee!!! Skiskytinga blei veldig spennande, både damene og herrene sin. Med Tora Berger sin medalje va det den 100. gullmedaljen te Norge i vinterOL, 10. norske skiskytergullet i OL  og jentenes første skiskytergull i OL. Flott, utrulig kjekt at det blei Tora Berger som fekk disse jubileene:) det fortjente hu.


I går kjøpte eg nøster te russagenseren te Synnøve. Begynte å strikka når skiskytinga for damer starta. Det blei utrolig spennande og når eg strikka flaggraden i vrangborden gjekk Tora Berger for gullet. Det blei så spennande at eg måtte konsentrera meg skikkelig for å strikka rett samtidig som eg fulgte med på TV. Passa godt å strikka flaggraden når me fekk det 100. vinterOL gullet:=) Så får me sjå om eg får strikka genseren ferdig te Synnøve reise tebake te Lyngdal etter vinterferien 7. mars.

Nå sitte hu på flyplassen i Amsterdam og vente på neste fly rekne eg med. De reiste fra Kjevik kl. 06.30 i dag og e framme i Uganda i 21 tia i kveld. Så blir de nåken dagar i Uganda før de reise videre te Sør-Sudan. Det blir ein innholdsrike tur med masse inntrykk å fordøye når de komme him. De komme him neste lørdag, da begynne vinterferien så hu får ei veka hima å fordøya turen på. Det kan være godt å alle tankane på plass før skulen begynne igjen.

God tur Synnøve!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...