onsdag 11. november 2009

Konsert på Byscenen lørdag 14. november

På lørdag ska eg synge på Byscenen, gleder meg:) Da ska koret eg går i, Aksang, ha konsert sammen med Erik Røe (tidligere vokalist i bandet Baba Nation). Erik Røe er ein heilt fantastisk sanger, me hadde konsert sammen med han og Grete Svensen 21 mars i år, på Byscenen det også. Eg hadde ikkje hørt om han før men blei veldig positivt overaska da eg hørte han synge første gang. Han har ein utrolig flott stemme, og han likte veldig godt å synge sammen med oss i Aksang. Han hadde aldri sunget sammen med kor før. Da han blei spurt om å synge sammen med oss lørdag 14. november svarte han ja med ein gang.

Me reklamerer med at det er   ...et litt anderledes og stilfullt julebord... Etter konserten blir det 3 retters middag, allsang og dans. Me har fått fleire firma til å ha julebordet sitt her, og selvfølgelig har me fått slekt å venner med på konserten m.m


Utenom koret og Erik Røe har me med oss musikere og ei blåsegruppe. Flesteparten var med oss sist også men nåken er nye. Kjempeflinke de også. Kjekt å synge sammen med gode musikere. Detta komme teå bli ein knall kjekke lørdag:):)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...