mandag 30. november 2009

Advent



"Det første lys vi tenner,
i denne adventstid,
og tanken går til venner
som gjør vår hverdag rik.
Må julestjernen sende
sitt skinn på jorden ned,
og fylle hele verden
med håp om julefred!
En adventsklem jeg sender,
den er til deg fra meg,
og viser at jeg bryr meg
og tenker varmt på deg!"




Så har me tennt det første adventslyset og me går inn i ei koselig førjulstid. Eg ser fram til å bake julekaker, sette opp julelysene ute, gjere ferdig julepresangene og alt det andre som hørre med i denna tiå. I år har eg laga mange av julepresangene sjøl, er ikkje heilt ferdig enda men rekne med å være ferdig i god tid før jul.

Det diktet eg starta med fekk eg som melding på mobilen i dag. Syntes det va flotte ord å starte adventsbloggingen med. Ha ei rektig god adventstid:)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...