lørdag 14. november 2009

Glede meg:)

Nå sitte eg å vente på at eg ska av gårde te byen, ska øva te konserten i kveld. Kjenne det begynne å krible litt i magen. Synnøve er kommet him i helga og vil gjerne ha bilen i dag (hu fekk sertfikatet for nåken veker siden) så da har eg fått ordna meg aen skyss te byen nå.

Kjekt at Synnøve og Irene ville komme him og være med på konserten vår:) Hvis det er flere som vil komme på konsert og ikkje har kjøpt billett blir det solgt billetter i døra (konsertbillett uten mat)

Det blåse og regna fælt ute men det gjere ingen ting i dag, detta blir heilt sikkert ein knall kjekke dag likavel:)



Passe godt å finne fram bilde av denna roså då, passe veldig godt te humøret mitt i dag. Detta bilde er tatt i midten av oktober, nå er det ikkje flere blomster eller blader igjen ute. Alt er blåst vekk.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...