torsdag 19. november 2009

Det var ein gang ei gardin......

Eg har ein gryteklut som eg bruker veldig møkje. Men det er 17 år siden eg kjøpte den i London, så den er nå heilt utslitt. Da måtte eg sy meg ein ny.

Har nettopp skifta gardiner på soverommet. Gardinkappa blei vaska og strøket, var heilt fin den, men kjekt å skifte ut gardinene av og til (gardina er nesten like gammel som grytekluten så eg kjøper ikkje nytt så ofte da:) ) Denne gardina egna seg godt til gryteklut siden det er bomullstoff. Som sagt så gjort. Eg kjøpte skråbånd og nålefilt og fant fram symaskinen. Eg laga like godt 2 så har eg ein å gi vekk også.





Og her er resultatet, ein ny fin gryteklut som eg kan bruke i mange år fremover + ein som eg vil gi bort:)


For dei som lure på koss det går med Sjur så ser det ut til å gå bra. Hevelsen er gått nesten heilt tilbake og han er begynt å gå forsiktig på foten igjen. Så da trenger han ikkje å ta røntgen av foten:) Men kleskorga får eg visst ikkje igjen, den har han bestemt at er ein aldeles utmerket plass å sove i.


Meningen med katter
er at vi skal lære at ikke alt
i naturen har en mening!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...