onsdag 1. februar 2012

Mitt nye iPhone deksel


Sånn ble iPhone dekselet, ferdig brodert og satt på iPhonèn. Jeg ble veldig fornøyd med resultatet. Nå vil også Steinar ha iPhone deksel med brodert motiv så jeg har bestilt et deksel til. På dette dekselet er planen at jeg skal lage et mønster selv. Så nå får jeg finne frem rutepapir og prøve meg frem. Det kommer nok et bilde av dette når jeg har fått det til tenke jeg. Men det blir nok en stund til. Det tar ca 14 dager før jeg får pakken i posten og så tar det nok noen dager å brodere. Siden jeg skal tegne mønsteret selv blir det nok noe "prøve og feile" før jeg er fornøyd med resultatet regner jeg med. Den som venter får se:)

Da er januar historie og februar har startet. Det nærmer seg vår og lysere og varmere dager. Vi har et nydelig vintervær her for tiden, sol og kuldegrader. Og isen har begynt å legge seg på fjorden. Det er herlig med pause i regnet for en gangs skyld. Jeg synes det er bra å få litt skikkelig vintervær en stund. Alt blir så mye lettere når solen skinner. Eneste minuset er at isen på veien vår ikke forsvinner med det første.

Ha en fin onsdag!

5 kommentarer:

fru Jørgensen sa...

Så fint det blei:)

Elise sa...

Ja ikkje sant, eg blei kjempefornøyd:)

Petrinetrollmor sa...

Så flott IPhone deksel ! Og kattepus, selvfølgelig !!

Likte så godt bloggbakgrunnen og bilde av pus, stilig !

Kos deg med det neste broderiprosjektet. Det blir artig å sjå det også!

Ha ein fortsatt fin kveld:)

Anonym sa...

Kjempefine :) Jeg har fått iphone deksel selv med bilde av meg selv, det ordnet jeg på www.dingsekongen.no :)

Anonym sa...

wοnԁеrful publish, very іnformative.
I'm wondering why the opposite experts of this sector do not understand this. You should proceed your writing. I am confident, you've a great rеaderѕ' base already!

My web-site - ipad screen repair pj

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...