mandag 13. februar 2012

Jeg gjør noe jeg ikke kan...


Jeg sitter her på kjøkkenet en tidlig formiddag, ute regner det og jeg håper det vil fortsette å regne, mye, hele dagen. Jeg som har vært så lei av regn hele høsten og vinteren ønsker at det skal regne!! Grunnen til det er at det nesten ikke er forsvarlig å gå utenfor, hele veien er tykk is, det eneste som duger er pigger under skoene. Det eneste som hjelper er at isen regner bort. Steinar har prøvd å skrape den bort med brøyteskjæret men isen er aldeles gjenstridig, hard og kompakt. Regnet gjør nok sitt til at isen forsvinner etterhvert men det tar litt tid når det fryser på igjen om natten. I dag kom nedbøren først som snø før det igjen ble regn.

Jeg kjøpte  noen gode brodder i fjord vinter, de har jeg nok lagt på en veldig lur plass for de har ikke vært å finne noe sted. Jeg har gått opp og ned veien med hjertet i halsen og har vært redd for å falle lenge nok nå, så fredag kjøpte jeg meg et par nye brodder. Nå er det tryggere å ferdes utenfor og jeg reiner med at de andre broddene vil dukke opp når jeg har kjøpt meg nye:)

Jeg holder på med å lage mønster til neste iPhone deksel. Dekselet kom i posten rett før helgen, men det motivet Steinar ønsker må jeg lage selv. Det er noe som er typisk for han, mer vil jeg ikke si enda, du får vente å se til det er ferdig. Men jeg er ikke helt inne på å lage mønster selv enda så det tar litt tid, regner med at jeg får det til etter hvert, og håper vi blir fornøyde både han og jeg:) Så nå er det fram med rutepapir og blyant ++

Jeg har aldri møtt et
menneske som dugde
til ingenting.
Det er alltid noe med et
menneske, bare  det
får en sjanse.

Ukjent

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...