torsdag 28. juni 2012

En flott sommerdag i hagen


I dag har vi hatt nydelig sommervær. Den gule rosen har sprunget ut og priser solen med sitt gule, flotte rosehode. Jeg har ligget i gresset og nytt sola jeg også, hørt på fuglekvitter i trærne rundt meg og radioen surrende i bakgrunnen. Det har vært en vidunderlig dag.

Eneste som ikke er så bra er ugresset som vokser i jordbæråkeren, jeg skulle så gjerne ha fjernet det men det har ikke vært så greit å gjøre det selv. Men jordbærene trosser ugresset og modnes litt etter litt. Jordbær fra egen hage er utrolig gode:) Jeg prøver å ikke se i retning jordbæråkeren og håper i mitt stille sinn at ugresset fjerner seg selv, men det er bare ønsketenkning. Skal prøve å  få det bort litt etter litt. Kanskje jeg får litt hjelp etterhvert når Synnøve er ferdig med å male naustet.

Et lite visdomsord å ta med seg inn i natten:

Når en hjelper en annen oppover fjellet,
bestiger du det samtidig selv.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...