tirsdag 3. mai 2011

Kor lang tid tar det å kjøre strekningen Kristiansand-Stavanger?

For et spørsmål synes du vel. Ja det e jo ikkje akkurat så langt, rundt 3 timar e vel den tiå eg ville brukt rekne eg med. Kansje litt lenger hvis eg finne på å rasta på veien, aldri godt å veta:) Men kor lang tid posten bruke på samme strekningen e ein heilt anna sak! Eg bestillte ei jakka på Stormberg onsdag kveld den 27. april. Eg fekk ein mail på torsdagen at jakka va sendt fra dei og et sendingsnummer som eg kunne følge sendingen med. Fredag 29. april kan eg da lesa at sendingen e kommet til terminalen i Kristiansand og sendt videre. Så skjer det lite før me komme te mandag 2. mai, då kan eg lesa at pakken e kommen te terminalen i Stavanger og sendt videre og forventa levert tirsdag 3. mai. I dag tirsdag 3. mai komme det ein hyggelige postmann på døra med pakken te meg:)


Så då e spørsmålet: kor i alle dagar har pakken vært mellom 29. april og 2. mai? Det må fuglane veta, og kansje posten! De må ha hatt mange rastepausar på denne tia, hmmm!!

Det e denna jakka eg har kjøpt, den e vindtett, vanntett og fugttransporterande, og så va det et kjempetilbud på den. Jakka passa heil perfekt og e e kjempefornøyd med den, så det blei ein bra slutt på historien:)

1 kommentar:

Anonym sa...

Nydelig jakke du har kjøpt.
Har inntrykk av at det mange ganger hadde gått fortere å kjøre selv enn å bruke posten.
Ha en fin onsdag.
Klem fra Mio

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...