torsdag 12. mai 2011

Ein god hjelper eller......


Det e ikkje så lett å jobba med oppgaven når denna karen komme og breie seg utøve skriveblokk, penn og litteraturen eg notere fra. Eg sitte i dyp konsentrasjon og plutselig komme det ein våte snute opp i fjeset på meg. Sjur vil ha kos og det e viktigare enn det eg drive med synes han. Enklaste måten å få oppmerksomhet e nettopp å legga seg oppå arbeidet eg holde på med. Eg trenge ikkje hjelp fra deg Sjur, eg klare meg heilt fint sjøl. Ja ja, lika godt å ta lunchpause då:)

4 kommentarer:

cille sa...

For en sjarmør! Klar du må ta deg en pause når du får et så koslig besøk. Hvem kan vel motstå en bløt og god snute...?
Klem Cille

Anonym sa...

Herlige bilder av en kosete pus!
Klart han må få kos!
Ønsker deg en fortsatt fin helg og en flott 17. mai!
Klem fra Mio

HildeS/Frøken Fryd sa...

Kjenner til det der du.
Mine kattar har det også med å legge seg oppi det eg driver på med.
Særleg når eg klipper stoff og skal sy:o)
Ha ei fin 17.mai feiring.

Maria sa...

Hehe, herligt :-) Lucky syns o kos e viktigare enn at eg ska skriva oppgaver, så der e visst hundar å kattar like ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...