tirsdag 15. mai 2012

Konfirmantkort til gutt



I år var det flest gutter vi gav konfirmasjonspresang til, det var bare en jente. Dette kortet ble laget til guttene, det kortet jeg laget til jenta fikk jeg ikke fotografert før jeg gav det bort men det er samme malen som det jeg laget til en 45 års dag. Det kan du se på her. Inni guttekortet har jeg laget en lomme til pengegave. Kortet laget jeg etter mal som jeg fant hos Kreative hender på facebook, du kan gå inn her for å se hvordan det er laget.

Det var litt av et vær de fikk på konfirmasjonsdagen på søndag, regn og kuling med storm i kastene. Trærne er blitt ganske grønne her nå men på søndag blåste rett og slett en del av bladene av trærne, og det i mai!!! Nå er jeg veldig spent på været 17. mai, foreløpig melder de 5 grader, regn og kuling. Det blir ullundertøy og tykk strømpebukse under bunaden i år tenker jeg.

Ha en fin tirsdag om sola skinner eller regnet strømmer ned:)

1 kommentar:

Petrinetrollmor sa...

Så flott kort ! Det må vere gøy å få eit slikt kort, som skiller seg ut frå alle dei andre kjøpekorta. Her blir det nok eit kjøpekort i år også :)

ha ein fin 17.mai !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...