fredag 18. mai 2012

Ei kveldsstund på brygga

I kveld var jeg en tur nede ved brygga, skulle se til båten. Det var så flott nede ved sjøen, sola skein fra skyfri himmel og vinden var nesten løyet. Det var veldig godt å sitte der en stund å se utover sjøen. Sola varmet også når en satt i le av vinden.



Det har vært en deilig dag i dag med sol hele dagen. Det eneste er at det har vært en iskald vind så skulle en være ute måtte en finne le for vinden. Men det var så godt med sol etter flere dager med skikkelig regnvær. 17. mai ble en veldig våt og kald dag her i Tysvær. Men jeg hadde en fin dag som jeg feiret med familie og gode venner. Første del av dagen gikk vi først i tog opp til kirken, så var det gudstjeneste og deretter fortsatte feiringen på skolen. Siden det var så surt vær var de fleste inne, og når det ikke er plass til allverdens folk ved bordene ble det til av vi stod hele dagen. Jeg var veldig trett og vond i ryggen da vi kjørte hjemover, selv om jeg en stund fikk satt meg ned på en stol. Til å holde tale for dagen hadde de fått KrF`s Knut Arild Hareide. Det var en flott tale som denne dagen ble flyttet innendørs på grunn av været.

Etter feiringen på skolen var det bursdagsfeiring hos svigermor, hun har bursdag på 17. mai. Om kvelden var det bursdagsfeiring hos en venninne som også har bursdag 17. mai. Siden svigersønnen vår feiret sin bursdag i Bergen fikk vi ikke feiret sammen med han. Så for oss er 17. mai den store bursdags-dagen i tillegg til nasjonaldagsfeiring. Det ble mye kaker og god mat:)

En riktig fin fredagskveld ønsker jeg dere alle, og en riktig god helg:)

1 kommentar:

Solstrålå sa...

Nydelig i Tysvær!Jeg er oppvokst i Haugesund,og har nå vært litt i Tysvær.
Herlig bilde fra sjøen.
Ha en fin helg!
Goe klem fra Sol

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...