tirsdag 14. desember 2010

Min "gode" hjelper




I dag e den 14. pakken i julekalenderen åpna og det e 10 dagar igjen te jul. Eg og Lotta e i full gang med julekortproduksjonen. Målet e å laga ferdig 50 julekort, om eg blir ferdig i dag gjenstår å sjå. Har ein veldig ivrig hjelper med meg, kan vel ikkje akkurat sei at arbeidet går fortare med Lotta si hjelp:) Har selvfølgelig for lite kvit kartong, så eg må nok ut å handla seinare i dag hvis eg ska bli ferdig. Nå har det visst begynt å regna også, huffameg, det snøa jo for ei lita stund siden. Ja, ja, blir skikkelig glatt på veien nå då. Ha ein fin tirsdag:)

1 kommentar:

Tovepia sa...

Så koselig en hjelper du har:)
Jeg er dårlig på kortelaging, men ingenting er jo som et hjemmelaga kort; en gave i seg selv, det.
Kos deg med alle dine hjelpere og klem fra meg;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...