søndag 5. desember 2010

2. søndag i advent


Vårt andre lys vi tenner
For Jesus gjør vi det.
Vårt andre lys vi tenner
snart får vi stjernen se.

Me e kommet te andre søndag i advent og har trekt 5. luka i kalenderen. Nåke snø e det ikkje blitt så møkje av ennå. Det e ikkje kommet meir enn det littla som kom i går, og det dekke ikkje bakken eingong. Ser ut som det e litt lette snøfnugg i lufta akkurat nå men det e ikkje sikkert det blir så møkje av det.

Torsdag åpna julamarkedet her i byen, det er første gang Haugesund har julamarked. Eg har ikkje vært å sitt enda men har tenkt å ta ein tur i ettermiddag. Det er satt opp 50 boder på rådhusplassen, ska bli spennande å sjå, dei som har vært der seie det e skikkelig bra. Utenom Haugesund e det bare Egersund som har julamarked i landet seies det, så eg må jo få det med meg. Trenge ikkje reisa te utlandet på for å få julastemning nå me kan ta ein tur te byen å gå på julamarked, glede meg:)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så nydelige adventslys.
Julemarkedet i Egersund har fristet i mange år, men har enda ikke kommet meg dit.
Ønsker deg en nydelig 2. adventssøndag.
Klem Mio

hobbyvimsa sa...

Kjempe fine adventslys,hvor har du fått tak i de?fikk jeg også lyst på:)Her har det kommet masse snø,så her er det julestamning.Takk for dine alltid hyggelige kommentarer inne hos meg..Kos deg på julemarked til uken!!ha en fin 2 advent!!Klem Linda:)

Elise sa...

Adventslysene har eg kjøpt på nille:) De hadde utrulig mange flotte lys der:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...