onsdag 8. desember 2010

Juleferie


8. pakken i julekalenderen e åpna og nå e eg ferdige med oppgaven, yeeeee:) Eg har lest igjennom den både 2, 3 og 5 ganger og føle eg e klar te å levera den. Må bare få veta heilt sikkert når det gjelde leveringen, så ska den være klar.Nå kan eg kosa meg å nyta førjulstia med god samvittighet, strikka så møkje eg vil, laga julekort, vaska litt, baka litt og til slutt pynta. Det blir ikkje nåke storvask her, bare nok te at det e trivlig rundt oss. Pynten komme ikkje på plass før 22. og 23. desember, eg lika å ha advent med lilla lys og duk, julepynten komme rett før jul her i gården. I dag kom snøen også, men først regna og hagla det, før det fraus på igjen og snøen kom. Så nå e det rett og slett glatt her. Ifølge værmeldinga ska det bli varmare te helga og me får regn, for så å bli kaldare i neste veka igjen. Det e vel detta me e vant med her på vestlandet. Å eg så bare har vinterdekk uten piggar i, e helst piggar så gjelde når det blir klinkis på veien. Ja, ja, får kjøra skikkelig seint då:)

Engelen som eg har bilde av øvers kjøpte eg i Krakow i 2006, då va eg med klassen te Synnøve på skuletur te Polen. Den engelen får stå framme heila året for den synese g e så fin. Ha ei fortsatt god adventstid:)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...