tirsdag 18. september 2012

Nøtteliten satt i toppen på et tre


Jeg var på tur med kamera en dag for å ta noen høstbilder. Da jeg ser etter nøtter i en hassel, dukker denne karen opp gjennom linsen min. Jeg trykket på utløseren og fikk et litt uklart bilde av ekornet. Idet det hørte klikket fra kamera løp det av gårde. Her skulle jeg selvsagt hatt kamera innstilt på motiv i bevegelse. Men hvem stiller inn kamera på bevegelse når en skal ta bilde av nøtter i et tre?! Man regner da ikke med at de skal løpe av sted!! Siden jeg var så heldig å få bilde av ekornet i det hele tatt får det bare være at det er litt uklart.


Disse stod i iallefall i ro og jeg kunne ta meg tid til å få stille inn motivet på skarpt:) Det var disse jeg så etter da ekornet dukket opp.

Her er en test for å se om du har fullført
livets viktigste oppgave: Lever du?
I så fall er oppdraget ikke avsluttet.

(Richard Bach)

Ha en riktig fin tirsdag:)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...