torsdag 31. mars 2011

Hei sveis :)


Små lam som springer rundt på beite, det må være et av de flottaste vårteina som finnes synes eg. De e kjempesnåle når de kikke på deg elle springe rundt og rundt. I går va det nydelig vårvær med sol fra klar himmel. Så eg tok med meg fotoapparatet og gjekk ein tur for å fange vårtein med kameraet. Når eg gjekk inn på beitet te sauene kom de springande, trudde vel eg hadde nåke godt med meg. Eg hadde jo ikkje det, eg ville bare fotografera. Ett av lamma kom heilt bort og snuste på kameralinsa, ikkje nåke problemer med fotomodellane her ser du:) Det øvrste bildet e av ein sau (bare sånn te informasjon).





Sola varme ganske godt nå hvis en sitte i le av vinden. Når eg kom tebake itte turen sette eg meg på benken utenfor døra med ein kopp te og et ukeblad. Det va rett og slett godt å sitta i sola, kjenne energien komme når ein får påfyll med solskinn :)

2 kommentarer:

fru Jørgensen sa...

Neimen så fine! Her lukte det ikkje vår ein gong, eg må ut te Sola for å kjenna drittlukta;)

Petrinetrollmor sa...

Å så deilig å få kjenne på våren og alle dei deilige vårteikna.

Ein blir berre i godt humør av å sjå vårkåte lamb sprette i kring !

Herlig ! Kos deg masse !

klem frå Petrine

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...