mandag 7. mars 2011

Ei flott helg sett med Norske auger

Det har vært ei helg med masse tid forran TVen, VM på ski med masse flotte øyeblikk. Eg e heilt imponert når eg ser de nærmast springe opp bakkane sjøl itte nærmare 3 og 5 mil på ski. Eg hadde ikkje kommet halveis ein gong. Nå ska det seiast at eg har ikkje hatt ski på beinå de 10 siste åra da, det e ikkje min yndlingssyssel. Men eg like veldig godt å sjå på ski på TV. Nå e jo skiskytterVM også begynt så det blir nok nåken flerne timar forran TVen i veka som komme og:)


Det som eg synes e litt unødvendig itte et godt løp der de norske har fått gull e at nåken absolutt må hetsa svenskane. Det e ikkje nødvendig, det e rett og slett barnslig. Hørte ein uttalelse på radioen i dag at den eldre garde nok ikkje ville lika denna oppførselen mens de yngre synes det va flott. Eg vil ikkje akkurat påstå at eg e den eldre garde, men eg like ikkje den slags oppførsel for det. Nei, gled dokke heller øve gullet og egne prestasjonar.



"Det var ikke særlig klokt sagt Brumm" sa Nasse Nøff. Ole Brumm: "Det var klokt når det var inni hodet mitt, men så skjedde det noe på veien ut.."


1 kommentar:

Anonym sa...

Er så enig, å glede seg over egne prestasjoner burde være nok.
Har heller ikke gått på ski på en del år, men synes det er så spennende å se på TV.
Ha en fin tirsdag.
Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...