onsdag 19. mai 2010

Eg og pus strikke sokkar

Når eg sitte med strikketøyet komme Sjur å legge seg i fanget mitt. Der kan han ligga å sova lenge. Det e greit når han ligge å sove, men det hender at han begynne å fiska etter tråden med klørne sine elle ligge å bite i den. Det e ikkje fullt så kjekt. Denna dagen låg han å sov heil te det blei tatt bilde av han, då vokna han og låg og strekte seg:) Fine pusen min:)

                                        











Eg kjøpte et stort nøsta, 150 gram, med flerfarga tråd. Sånn blei resultatet, litt snålt når fargekombinasjonen blei forskjøvet på dei to sokkane. Etter å ha strikka detta paret har eg ennå 50 gram igjen av garnet.

1 kommentar:

Maria sa...

Så søte pus :-) Når eg strikke komme Lucky å legge seg oppå strikketøyet for å få oppmerksomhet ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...