søndag 17. oktober 2010

Bekken bruser

I dag va det rim på marka og bilane va kvite av frost når eg stod opp. Vinteren nærma seg med raske skritt. Godt me har hatt nåken flotte dagar med sol og fin temperatur midt på dagen den sista tiå, det gjere at hausten ikkje blir så lang. Eg har ikkje fått nyta dessa flotte dagane denne veka for eg har sittet inne og jobba med oppgaven som eg har innleveringsfrist på i mårå. Fekk ikkje kommet skikkelig i gang med den før denne veka, det blei så møkje anna som opptok tankane. Men nå e oppgava ferdig og den blei levert i føremiddag. Så nå har eg ei og ei halv veka med fri før neste samling på skulen og neste oppgave skal jobbes med. Då e det sekvfølgelig meldt styggt vær, ja.ja, ska nok kose meg eg for det:)

Det blei grilling i dag, siste innspurt med sommarmat. Va litt for kaldt å sitta ute å eta så maten hadde me innendørs. Koselig med grilling men nå e det nok slutt for i år:) Synnøve har hatt haustferie denne veka. men nå e ferien slutt og hu reise tebake te Bildøy i kveld. Haustferieveka har gått utrulig fort, hu har jobba ein del og eg har sittet med oppgaven ein god del. Men me har nå fått kost oss litt samen og.

Første veka i oktober regna det skikkelig, har tidligere lagt ut bilder av båten ved brygga. Nå e båten i vinteropplag, så nå trenge me ikkje være på vakt med været og høy vannstand her ved brygga. Samme dag som været va så ekstremt, va eg ute å fotograferte bekken som renne nede med veien her. Det va usedvanlig møkje vatn i bekken den dagane, sjelden å sjå bekken så stor. Her e nåken av bildene som eg tok.





Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...