fredag 20. juli 2012

Hekla vest


Denne vesten heklet jeg i mai i år, mønsteret fant jeg i ukebladet Hjemmet nr 20. Jeg forlenget den med en mønsterrapport da jeg synes at den ble litt kort. Garnet jeg brukte var Mandarin Petit kaki, og jeg brukte heklenål 3 mm. Vesten var enkel og hekle og jeg brukte ikke lange tiden på den. Ble veldig fornøyd med resultatet.


For å få tatt disse bildene har jeg brukt selvutløseren på kamera. Sånn går det når det bare er jeg som er hjemme og det var nå jeg ville få tatt disse bildene:) Går veldig greit med å bruke selvutløseren da jeg har fjernkontroll på den, men jeg ser nå at jeg klarte visst ikke helt å skjule at jeg holder fjernkontrollen i hånden.

Da ønsker jeg alle en riktig god helg:)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...