søndag 8. juli 2012

Det er sommer, det er sol og det er søndag...


Det har vært og er fremdeles en flott sommerdag i dag. Værmeldingen meldte regn i dag men vi har hatt en strålende solskinnsdag. Jeg har ligget på terrassen og slikket sol og samlet D-vitaminer i ettermiddag. Det ble veldig varmt, måtte inn å drikke vann innimellom for å kompensere med alt jeg svettet ut:)

I kveldingen gikk jeg ned til brygga og la meg litt på båtdekket. Dette bildet er utsikten til land som jeg lå og så på fra båten. Det har rett og slett vært en sløvedag i solen. Herlig å ligge å høre på bølgene ute på sjøen og måkene som flyr over hodet på meg der jeg ligger. Herlig å ligge der og la tankene fly. Sånne fine soldager så er det like fint hjemme som hvilken som helst plass.

Jeg ønsker alle en riktig fin uke:)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...